fredag 31 januari 2014

Tankar om discot


  • Jag tyckte att jag såg att alla hade roligt och ingen var ensam.
  • Det var synd att några var sjuka i vår klass när vi hade disco.
  • Jag tyckte att vårt disco var roligt och jag tyckte att jag hade en rolig roll.
  • Men när jag dansade nästan hela tiden så blev det ganska jobbigt, jag skulle nog ha kunnat vara med på något annat också.
  • Hoppas vi fick in mycket pengar till klassen så vi kan fara på klassresa.
  • Jag tyckte att vårt disco var bäst!
  • Vi hade lite andra saker än vad andra discon brukar ha, t.ex. prickkastning, frågesport och så fick man köpa biljetter vid kiosken istället för vid stationen.
  • Alla mina kompisar i 4B kom och sa att det var det bästa de hade varit med om i hela livet, och jag tror att sexorna tyckte att det var bra också.
  • Det som fungerade bra var nog att ingen blev osams med någon och alla var glada och köpsugna.
  • Det som fungerade bra var att många köpte mycket i kiosken och många var med i lekarna och gissade på godisburken.
  • När jag kom till skolan på morgonen sa fyrorna att det var ett jättebra disco.
  • Jag tycker att bollkastningen gick jättebra!
  • Discot blev lyckat, vi fick fart på dansgolvet tidigt.
  • Allt gick bra, folk testade våra aktiviteter och alla hade roligt.
  • Alla verkar ha haft en rolig kväll.
  • Alla såg ut att vara nöjda när de gick hem.
  • Vi drog in mycket pengar och det räcker säkert till en jättebra lägerskola.
  • Jag tyckte att det var roligt och det var bra mängd av tryckare.
  • Folk tyckte om våra kokosbollar.
  • Jag frågade gästerna om de hade kul på en skala från ett till tio, de svarade tio!
  • Limbo var kul men det blev jobbigt i längden att springa runt och runt med kokosbollar i magen
  • Discot tyckte jag var ett av de mest lyckade jag har varit med om.
  • Det var kul med prickkastning och frågesport då det var något nytt.
  • Frågesporten var lite klurig men de klarade sig ändå jättebra.
  • Det var roligt att vara i kiosken och det kom många kunder.
  • Jag tror de flesta hade roligt och alla såg glada ut.
  • Jag tyckte att det var bra att man själv fick dansa med de andra.
  • Jag tyckte att det var bra idé att rita en "=)" på alla gäster.
  • Jag tycker att det gick snabbt att städa efteråt.
  • Musiken funkade bra.
  • Alla skötte sig och arbetade bra.
  • Bollkastningen gick bra, det var roligt att skelettet hette Trygve.
  • Det var riktigt bra flyt överallt.
  • Det fungerade bra att byta när man skulle gå och jobba för ingen var sen.
  • Det var nog ett lyckat disco tillslut och vi fick in ganska mycket pengar tror jag.
  • Det var roligt att så i kiosken, jag skulle ha kunnat stå en halvtimme längre där.
  • Musiken var bra, det var roligt att gå och dansa med alla kompisar.
  • Discot var roligt och det var bra stämning.
  • Städningen fungerade och alla vuxna skötte sig mycket, mycket bra.
  • Det var tur att det lämnade över kokosbollar så man fick äta senare.
  • Jag tycker att vi skulle kunna ha 15 discon till.
  • Tråkigt att inte fler kom på frågesporten.

1 kommentar:

  1. Toppenlyckat och ett plus för att dom vuxna skötte sej bra!

    SvaraRadera